Перспективний план роботи
з дітьми середньої групи
з 23.09.2024 по 27.09.2024 року
Дата | Зміст роботи | Використані ресурси |
Тема тижня: До нас осінь завітала. | ||
23.09.24 | 1.Інтегроване заняття: (ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування) Тема: Осінь. Ознаки осені. Мета: Розширити знання дітей про ознаки осені та зміни у природі в осінній період. Вчити та закріпляти розуміння та вміння вживати прийменники «на», «під». 2.Художньо-продуктивна діяльність (музична).
| 1.Онлайн – заняття о 9.30
2.За планом музичного керівника |
24.09.24 | 1.Інтегроване заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + малювання) Тема: Осінь – художниця. Мета: Розвивати здатність до образного сприйняття краси природи і її передачу в малюнку за допомогою кольору, форми. 2.Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток | 1.Відео – ролик (заняття)
2.За планом фізичного інструктора |
25.09.24 | 1.Інтегроване заняття: (логіко-математичний розвиток +ознайомлення з природним довкілля).. Тема: Число і цифра 1. Довжина. Мета: Дати знання про число і цифру 1; закріпити знання про довжину. Ознаки осені, зміни в природі восени. 2.Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток | 1.Онлайн – заняття о 9.30
2.За планом фізичного інструктора |
26.09.24 | 1. Інтегроване заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування+ художньо-продуктивна діяльність (аплікація)) Тема: Їжачок з листочками Мета: Вчити дітей відгадувати назви дерев за виглядом (плодами, формою та кольором) листочків. Навчати дітей створювати осінню комбінацію "Їжачок з листочками". 3Художньо-продуктивна діяльність (музична). | 1.Відео – ролик (заняття)
2.За планом музичного керівника |
27.09.24 | 1.Інтегроване заняття: (ознайомлення із соціумом + художня література) Тема: Лісом осінь походила Мета: Продовжувати знайомити дітей з жанрами художньої літератури, а саме віршами. 2.Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток 3.Робота з батьками: | 1.Онлайн – заняття о 9.30
2.За планом фізичного інструктора 3. "Зміцнюємо імунітет восени" |
Немає коментарів:
Дописати коментар