Перспективний план роботи з дітьми середньої групи
з 07.10.2024 по 11.10.2024 року
Дата | Зміст роботи | Використані ресурси |
Тема тижня: Від виробника до споживача | ||
07.10.24 | 1.Інтегроване заняття: (ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування) Тема: Як хліб до столу прийшов? Мета: Розширити знання дітей про шлях хліба з поля до столу. Розвивати мовлення, увагу, пам’ять. 2.Художньо-продуктивна діяльність (музична). | 1.Онлайн – заняття о 9.30
2.За планом музичного керівника |
08.10.24 | 1.Інтегроване заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + малювання) Тема: Гроші. Що можна купити за гроші? Мета: Формувати поняття про товар, який можна придбати, та речі, які не продаються. Заохочувати дітей малювати новою технікою, розвивати терпіння, зосередженість. 2.Здоров’я та фізичний розвиток | 1.Відео - ролик
2.За планом фізичного інструктора |
09.10.24 | 1.Інтегроване заняття: (логіко-математичний розвиток +.ознайомлення з природним довкілля) Тема: Число і цифра 2. Мета: Познайомити дітей з числом і цифрою 2, поняттям "пара", цікавими завданнями. 2.Здоров’я та фізичний розвиток | 1.Онлайн – заняття о 9.30
2.За планом фізичного інструктора |
10.10.24 | 1.Інтегроване заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + художньо-продуктивна діяльність (ліплення)) Тема: Вироби з тіста Мета: Вправляти в умінні відповідати на запитання за змістом зображення. Розвивати творче мислення, художній смак, пам'ять і фантазію, дрібну моторику рук. 2.Художньо-продуктивна діяльність (музична). | 1.Відео - ролик
2.За планом музичного керівника |
11.10.24 | 1.Інтегроване заняття: (ознайомлення із соціумом + художня література) Тема: Магазин Мета: Навчити виділяти головний напрямок використання грошей людьми. Розвивати пам'ять, навички спілкування, зв'язне мовлення. 2.Здоров’я та фізичний розвиток 3. Робота з батьками | 1.Онлайн – заняття о 9.30
2.За планом фізичного інструктора 3. Розвиток дрібної моторики. |
Немає коментарів:
Дописати коментар