Перспективний план роботи з дітьми середньої групи
з 17.03.2025 по 21.03.2025 року
Дата | Зміст роботи | Використані ресурси |
Тема тижня: Птахи та тварини навесні | ||
17.03.25 | 1.Інтегроване заняття: (ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування) Тема: Зміни в житті тварин навесні Мета: Формувати уявлення дітей про зміни в житті тварин з настанням весни. Розвивати мовлення, мислення. 2.Художньо-продуктивна діяльність (музична). | 1.Онлайн – заняття о 9.30
https://us05web.zoom.us/j/84576787607?pwd=dPP70Vy2fmxbQ3A5Xduak3Lfja2SwR.1 |
18.03.25 | 1.Інтегроване заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + малювання) Тема: Пташка в гніздечку Мета: Вчити дітей використовувати в малюванні нетрадиційні предмети. Вчити малювати гніздо пташки, роздмухуючи трубочкою краплі фарби, а пташку через трафарет губкою з гуашшю. . 2.Здоров’я та фізичний розвиток | 1.Відео - ролик
2.За планом фізичного інструктора |
19.03.25 | 1.Інтегроване заняття: (логіко-математичний розвиток +.ознайомлення з природним довкілля) Тема: Порівняння множин. Орієнтування в просторі. Мета: Знайомити дітей з прийомами порівняння множин способом прикладання однієї множини до елементів іншої; продовжувати вчити розуміти поняття (стільки - скільки, порівну, більше, менше на один) 2.Здоров’я та фізичний розвиток | 1.Онлайн – заняття о 9.30
2.За планом фізичного інструктора |
20.03.25 | 1.Інтегроване заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + художньо-продуктивна діяльність (аплікація)) Тема: Руда лисиця Мета: Заохочувати дітей до експерементування з папером, вправляти у загинанні паперу; уміння відтворувати дії послідовно, працювати за зразком. 2.Художньо-продуктивна діяльність (музична). | 1.Відео - ролик
2..За планом музичного керівника |
21.03.25 | 1.Інтегроване заняття: (ознайомлення із соціумом + художня література) Тема: Турботи тварин навесні Мета: Продовжувати ознайомлювати дітей зі змінами, що відбуваються в житті тварин та птахів навесні. Розвивати пізнавальний інтерес до природи рідного краю, її таємниць, логічне мислення. 2.Здоров’я та фізичний розвиток 3. Робота з батьками Правила поведінки на весняних канікулах | 1.Онлайн – заняття о 9.30
https://us05web.zoom.us/j/88309103521?pwd=hsadkm2Rd5h0Tg0fcUT6iEAuh4yZaY.1 2.За планом фізичного інструктора |
Немає коментарів:
Дописати коментар