Перспективний план роботи з дітьми середньої групи
з 07.04.2025 по 11.04.2025 року
Дата | Зміст роботи | Використані ресурси |
Тема тижня: Професії дорослих | ||
07.04.25 | 1.Інтегроване заняття: (ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування) Тема: Усі професії хороші - обирай на смак. Мета: Розширювати знання дітей про професії дорослих. Формувати про значимість праці дорослих, про роль предметів у трудовій діяльності людини. Розвивати інтерес до навколишнього, звязне мовлення, мислення. Виховувати у дітей шанобливе ставлення до праці дорослих. 2.Художньо-продуктивна діяльність (музична). | 1.Онлайн – заняття о 9.30 2.За планом музичного керівника |
08.04.25 | 1.Інтегроване заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + малювання) Тема: У світі професій Мета: Закріпити з дітьми назви професій, їх значення для людей. Розвивати память, увагу, допитливість і кругозір; збагачувати словник. Продовжувати вчити дітей розміщувати візерунок на фартушку. Малювати ламані та хвилясті лінії, подвійні мазки. Формувати навик, впевнено й легко проводити кінцем пензля лінії різного характеру, прямо і похило тримати пензель. 2.Здоров’я та фізичний розвиток | 1.Відео - ролик
2.За планом фізичного інструктора |
09.04.25 | 1.Інтегроване заняття: (логіко-математичний розвиток +.ознайомлення з природним довкілля) Тема: Назви предмет - впізнай професію Мета: Продовжувати формувати уявлення дітей про світ професій, знання про їх трудові дії. Вправляти дітей в умінні визначати назву професії за назвами дій. Розвивати вміння дітей відраховувати задану кількість предметів і порівнювати сукупності цих предметів. Закріпити знання про геометричні фігури. 2.Здоров’я та фізичний розвиток | 1.Онлайн – заняття о 9.30
2.За планом фізичного інструктора |
10.04.25 | 1.Інтегроване заняття: (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + художньо-продуктивна діяльність (аплікація)) Тема: Ковпак для кухаря Мета: Розширювати уявлення дітей про професії, знаряддя праці, трудових діях; вчити визначати професії, виокремлювати знаряддя праці для кожної професії. Розвивати дрібну моторику пальців рук, вчити дітей розміщувати предмети, виховувати охайність. 2.Художньо-продуктивна діяльність (музична). | 1.Відео - ролик
2..За планом музичного керівника |
11.04.25 | 1.Інтегроване заняття: (ознайомлення із соціумом + художня література) Тема: Є професій так багато Мета: Поглибити та закріпити знання дітей про різнаманітний світ професій. Вчити дітей уважно слухати зміст вірша, Розвивати діалогічне мовлення. Виховуватисвідоме ставлення до професійної діяльності дорослих. 2.Здоров’я та фізичний розвиток 3. Робота з батьками | 1.Онлайн – заняття о 9.30 https://us05web.zoom.us/j/81296257288?pwd=0PT8DpxLmaPPfHhGXiD8VgSldgSF2q.1 2.За планом фізичного інструктора |
Немає коментарів:
Дописати коментар